fountains of wayne baby one more time

Oh baby, baby, eu não deveria ter deixado você ir, Diga-me baby porque eu preciso saber, porque, Quando eu não estou com você eu perco a cabeça, Me dê um sinal, me bateu Baby One More Time, Oh baby, baby, a razão que eu respiro é você.

Encontrou algum erro na letra? Letra, tradução e música de “Baby One More Time“ de Fountains Of Wayne - Oh baby, baby / Oh baby, baby Fountains Of Wayne, R.E.M., Elvis Costello, Cheap Trick e mais... Fountains Of Wayne, Imagine Dragons, Coldplay, U2 e mais... Fountains Of Wayne, Ed Sheeran, Imagine Dragons, Maroon 5 e mais... Fountains Of Wayne, Coldplay, Arctic Monkeys, Oasis e mais... Fountains Of Wayne, Coldplay, Red Hot Chili Peppers, The Neighbourhood e mais... Fountains Of Wayne, Avril Lavigne, Paramore, Panic! Oh baby baby, how was I supposed to knowThat something wasn't right hereOh baby baby, I shouldn't have let you goAnd now you're out of sight, yeah, Show me how you want it to beTell me baby cuz I need to know, becauseMy loneliness is killin' meI must confess I still believeWhen I'm not with you I lose my mindGive me a sign, hit me baby one more time, Oh baby baby, the reason I breathe is youGirl you've got me blindedOh pretty baby, there's nothin' that I wouldn't doIt's not the way I planned it, Show me how you want it to beTell me baby 'cause I need to know, becauseMy loneliness is killin meI must confess I still believeWhen I'm not with you I lose my mindGive me a sign, hit me baby one more time, Oh baby baby, how was I supposed to knowOh pretty baby, I shouldn't have let you goNow I must confessThat my lonelinessIs killin me nowDon't you know I still believeThat you will be hereAnd give me a signHit me baby one more time, My loneliness is killin' meI must confess I still believeWhen I'm not with you I lose my mindGive me a sign, hit me baby one more time, Oh baby baby, como eu ia saberQue algo não estava bem aquiOh baby baby, eu não deveria ter deixado você irE agora você está fora de vista, yeah, Mostre-me como você quer que ele sejaDiga-me baby porque eu preciso saber, porqueMinha solidão está me matandoDevo confessar que ainda acreditoQuando eu não estou com você eu perco a cabeçaMe dê um sinal, bateu-me Baby One More Time, Oh baby baby, a razão que eu respiro é vocêGarota, você me tem cegadoOh Pretty Baby, não há nada que eu não fariaNão é a maneira que eu planejei, Mostre-me como você quer que ele sejaDiga-me baby Porque eu preciso saber, porqueMinha solidão está me matandoDevo confessar que ainda acreditoQuando eu não estou com você eu perco a cabeçaMe dê um sinal, bateu-me Baby One More Time, Oh baby baby, como eu ia saberOh Pretty Baby, eu não deveria ter deixado você irAgora devo confessarQue a minha solidãoEstá me matando agoraVocê não sabe que eu ainda acreditoQue você vai estar aquiE me dê um sinalHit me Baby One More Time, Minha solidão está me matandoDevo confessar que ainda acreditoQuando eu não estou com você eu perco a cabeçaMe dê um sinal, bateu-me Baby One More Time, Música começa com letras © 2003 - 2020, 2.9 milhões de letras de músicas Feito com amor em Belo Horizonte, Oh baby baby, I shouldn't have let you go, Give me a sign, hit me baby one more time, Oh baby baby, the reason I breathe is you, Oh pretty baby, there's nothin' that I wouldn't do, Tell me baby 'cause I need to know, because, Oh pretty baby, I shouldn't have let you go, Oh baby baby, eu não deveria ter deixado você ir, Diga-me baby porque eu preciso saber, porque, Quando eu não estou com você eu perco a cabeça, Me dê um sinal, bateu-me Baby One More Time, Oh baby baby, a razão que eu respiro é você, Oh Pretty Baby, não há nada que eu não faria, Diga-me baby Porque eu preciso saber, porque, Oh Pretty Baby, eu não deveria ter deixado você ir.

Por favor, envie uma correção >, Fifth Harmony, The Monkees e Catfish And The Bottlemen estão nos "Lançamentos da Semana", Ouça "You Bring The Summer", canção nostálgica que estará no novo álbum dos Monkees, Ouça "She Makes Me Laugh", o single de retorno dos Monkees, escrito por Rivers Cuomo do Weezer. Fountains Of Wayne - ...Baby One More Time (Letra e música para ouvir) - Oh baby baby, how was I supposed to know / That something wasn't right here / Oh baby baby, I shouldn't have let you go / And now you're out of sight, yeah / Esta rádio está fora do ar ou não é possível tocá-la em seu navegador. Garot, baby Oh linda, não há nada que eu não faria, Oh pretty baby, eu não deveria ter deixado você ir, Oh baby baby, I shouldn't have let you go, Give me a sign, hit me baby one more time, Oh baby baby, the reason I breathe is you, Oh pretty baby, there's nothin' that I wouldn't do, Tell me baby 'cause I need to know, because, Oh pretty baby, I shouldn't have let you go.

Give me a sign, hit me baby one more time.

Lg 27gn950-b Release, Kl Rahul Sister Name, Get Squirrely 2015, The Crimson Pirate (1952 Watch Online), 2019 Acura Rdx Advance Package, Farruko Age, Aoc 144hz Monitor Review, The Social Dilemma Speakers, Slovan Liberec, Gumpert Apollo R, Randall Woodfield Death, Aoc X24p1 Review, Veronica Lake Peekaboo Hairstyle, Bill Of Sale Pete Dragon, King Bach The Walking Dead, Mtv Unplugged Season 25, Nissan Nv300 Camper Electric, Bored To Death Lyrics, Font Styles Names, Rog Swift Pg65uq, Melvin Gordon Broncos, Nearly Lost You Lyrics, Clu Computer, Google Maps Live, Women's Football League Near Me, Ipaja Local Government, Skc Asx, Lifetime Christmas Movies 2019, Fruitlands Trails, Nightmare Nurse Constantine, Infiniti Fx35 2013 Price, Alessandro Volta Facts, Condola Rashad Partner, Gta 5 Car Mods Ps4, Mirror In The Bathroom Movie, Adobe Photoshop Elements 2020 & Premiere Elements 2020, Since You've Been Gone Lyrics Pitch Perfect, Introduction To Electric And Hybrid Vehicles Pdf, Camila Banus Age, Everquest Classes, English Breakfast Tea Side Effects, Volvo Xc90 Electric Range, Barbie Mermaidia Full Movie 123, The Ghost Of Christmas Yet To Come Description, Chaahat Cast,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *